Cosmetic Plant a primit la Bruxelles trofeul mondial pentru excelenta in calitate

  • 10.06.14
  • 1034
 Comunicat de presa

Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuti producatori locali de produse cosmetice, a castigat, pentru a doua oara, marele premiu Grand Gold Award pentru crema BIOLIV antirid de zi la World Quality Selections 2014, cel mai important concurs international de calitate a produsului din lume organizat de catre Monde Selection. De asemenea, in cadrul aceleiasi competitii, compania a fost premiata si cu Gold Award pentru noua crema GreenStem Antiaging de zi matifianta.

“Suntem onorati sa fim, pentru a doua oara, premiati cu doua dintre cele mai mari distinctii acordate de Monde Selection in cadrul competitiei World Quality Selections. Acest lucru ne reconfirma faptul ca suntem pe drumul cel bun in ceea ce priveste dezvoltarea de noi produse inovatoare bazate, din ce in ce mai mult, pe ingrediente provenite din culturi de plante BIO (organice), care respecta standardele de calitate mondiale”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Cosmetic Plant a primit la Bruxelles trofeul mondial pentru excelenta in calitate

Potrivit acesteia, crema Bioliv Antirid de zi s-a diferentiat, inca o data, de celelalte produse participante in concurs datorita ingredientelor naturale si inovatoare pe care le are in compozitie. Produsul are in componenta sa o combinatie de ingrediente active valoroase, precum uleiul de masline bio, extractul bio din frunze de maslin, si o tripeptida cu actiune similara cu cea a botoxului care dispune de proprietati puternice de intensificare a sintezei colagenului si a acidului hialuronic proprii pielii. Toate acestea confera preparatului o actiune antirid remarcabila, demonstrata prin teste in vitro vitro de catre producatorul ingredientului activ.

Crema GreenStem Antiaging de zi matifianta
, inscrisa pentru prima oara in concurs, dispune, de asemenea, de o serie de ingrediente inovatoare. Celulele stem din muguri bio de argan reduc adancimea ridurilor cu pana la 26% si cresc densitatea pielii cu pana la 12%, iar pudra de orez garanteaza efectul matifiant al cremei.

De asemenea, un alt avantaj al celor doua produse castigatoare a constat si in faptul ca ambele creme au fost create pe baza unei retete moderne, care nu contine parabeni, siliconi sau coloranti. Dincolo de toate acestea, la premierea produselor Cosmetic Plant a contribuit, in viziunea companiei, si atentia fata de mediul inconjurator al companiei.

Cosmetic Plant a primit la Bruxelles trofeul mondial pentru excelenta in calitate

„Constienti de faptul ca resursele pentru a crea cremele GreenStem sunt limitate, am ales un furnizor de celule stem din argan atent cu mediul inconjurator. Pentru a proteja specia, care este inclusa de UNESCO in World Heritage of Humanity, cercetatorii utilizeaza doar o infima cantitate de tesut provenit din muguri, pe care o prelucreaza printr-o tehnologie speciala pentru a obtine acest extract lipozomal activ si astfel copacul nu este distrus”, a precizat Susana Laszlo.

Gama Bioliv: 8% din totalul cifrei de afaceri Cosmetic Plant pe plan local

“Inca de la lansarea sa, gama Bioliv a fost foarte bine primita atat pe piata locala, cat si pe cea de export, iar castigarea unui premiu international a atras dupa sine si mai multa atentie din partea publicului. Astfel, in 2013, produsele din cadrul acestei game au insumat 8% din totalul cifrei de afaceri realizata pe plan local”, a subliniat Susana Laszlo.

Conform reprezentantei companiei, castigarea premiului in 2013 a dus la o crestere a interesului pentru gama Bioliv si pe pietele externe. Astfel, daca anul trecut doat 1,6% din produsele exportate erau reprezentate de aceasta gama, in acest moment ponderea a ajuns la peste 10%. Susana Laszlo a subliniat, de asemenea, ca anul trecut Cosmetic Plant a raportat un business de 1,6 milioane de euro.

Referitor la impactul pe care il vor avea in vanzari cele doua premii castigate anul acesta, Suzana Laszlo estimeaza ca acestea vor aduce un aport considerabil in cifra de afaceri din 2014, mai ales datorita faptului ca gama GreenStem reprezinta o noutate in materie de produse cosmetice, fiind destinata unui consumator select, cu venit mediu spre ridicat.
Cele doua creme premiate in concurs pot fi gasite in retelele Cora Hypermarche Romania, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, in farmaciile Catena, Centrofarm si Remedia, precum si in Plafar si alte magazine naturiste din tara sau pe magazinul online al producatorului: shop.cosmeticplant.ro.

Etichete:

Zara Bershka Stradivarius magazin online massimo dutti online oysho zara online zara magazin online retsina preparate sofisticate restaurant mediteranean fructe de mare stil scandinav sandale pantofi ecco pantofi ECCO Primavara/ Vara 2014 tendinte pantofi primavara 2014 bsb imprimeuri florale tendinte 2014 detalii metalice imprimeuri etnice printuri grafice printuri tropicale bijuterii supradimensionale detalii sporty imprimeuri college pantofi moda de strada selfie selfeet shoefie social media jeans Lee Cooper jeans skinny jeans boyfriend jeans straight Corina Vladescu broderie bumbac aerat kilograme in plus cura de slabire diete coafuri tendinte coafuri 2014 tendinte coafuri primavara 2014 coafuri 2014 costume de baie 2014 tendinte costume de baie costume de baie victoria's secret 2014 cosmetice frumusete sanatate dermato cosmetice argan depilare ceara alba benzi depilatoare perle de ceara depilatoare loreal imaginea loreal zoe saldana ambasador l'oreal h m alexander wang coachella dove deodorant culori Dove Invisible Dry antiperspirant spray antiperspirant filme filme fashion the great gatsby tinute de vara garderoba tendinte vara 2014 tendinte vara 3d printing laser cutting architecture in fashion campanie contraceptie rochii de seara rochii elegante rochii dantela rochii scurte cristallini culoarea anului baby blue bijuterii bijuterii cu pietre semipretioase alina predoiu madalina dorobantu pas du tout the place parfum apa de parfum apa de toaleta hamuri de piele alexandra abraham incubator107 machiaj harajuku machiaj conteporan cultura japoneza machiaj make up ochelari de soare Murmur andreea badala ochelari rotunzi katia guzun borsete bumbag farmec sampon sampon antimatreata sampon nutritiv sampon multivitaminizant sampon regenerant implanturi mamare marirea sanilor interventii marire de sani mamografie cancer mamar rochii mireasa rochii de mireasa pronovias sandale tendinte incaltaminte vara 2014 hamul din piele life in color petrecere cu vopsea plaja loft mamaia roger sanchez slabire stela popescu google house google nexus chromebook pixel google play google maps instagram cannes festivalul cannes ten uscat apivita hidratarea pielii ten mixt-gras ten norma ingrijire holistica crema aqua vita suncare avene apa termala avene lacuri de unghii top coat Missoni genti DKNY burberry tote bag just cavalli mulberry costume de baie coafuri vara stil avon bgs violenta femei abuzate dictionar de stil french look samsung samsung galaxy smartphone costum baie buline costum de baie cu imprimeu floral costum de baie cu imprimeu antioxidanti beta caroten resveravit vitamina c coenzima q10 adidas pantofi sport pharell MAC lipstick mac lipgloss mac lipgloss stephan pelger masina de spalat samsung masina de spalat cosmetic plant crema antirid crema bioliv crema matifianta