Plaza Romania s-a extins cu 30 de magazine

  • 05.03.09
  • 820

In extensia Plaza Romania, cei care vor vizita centrul comercial vor avea la dispozitie peste 30 de magazine si branduri noi, printre care: STEVE MADDEN, LACOSTE, KAREN MILLEN, TOMMY HILFIGER, SACOOR BROTHERS, CATWALK, PLAY PLANET, PETER MURRAY, PEPE JEANS, COSTA COFFEE, PARFOIS, OTTER, NINE WEST, MOTHERCARE, MINIBLU, LUSSILE, FLO&JO, LA SENZA, KIPLING, KID LAND, S'OLIVER, BIG STAR, CORTEFIELD, CACHAREL, ACCESSORIZE, Z, PEACOCKS, CHERRY ACCESSORIZE, CHARANAGA.



O data cu extensia, clientii vor beneficia de o varietate mai mare de magazine si servicii. Dupa extindere, suprafata Plaza Romania este de 47.000 de metri patrati suprafata inchiriabila, valoarea investitiei ajungand la 10 milioane euro. Accesul in extensie este facil, iar traficul este asigurat pe orizontala, dinspre nivelul zonei de restaurante, si pe verticala, prin noile scari rulante instalate la parter si la etajul intai, de unde se poate ajunge in aceasta noua zona, denumita Atrium. Proiectul este conceput de catre Burrows Cave International, companie specializata in proiectarea de centre comerciale, parcuri tematice si proiectarea de spatii destinate cladirilor de birouri. Conceptul de iluminat a fost proiectat de Lighting Design Partnership International in colaborare cu Pruva Associated Consultants.



Cu ocazia evenimentului de lansare a extinderii, Plaza Romania gazduieste o expozitie de pantofi supradimensionati, decorati de tineri designeri: Arina Varga, Livia Mihu, Mirela Diaconu, Cosmina Englezian pentru Passion du Brasil, George Enache, George Neagu, Mihaela Glavan ÅŸi Agatha Blank. Pantofii de 2 metri inaltime si 3 metri lungime sunt decorati in stilul propriu al fiecarui designer si vor putea fi admirati in centrul comercial pana in data de 25 martie.