Folli Follie sprijina Japonia

  • 07.04.11
  • 538

2011 Folli Follie sprijina persoanele afectate de cutremur si tsunami din Japonia, tara cu care are o stransa legatura de prietenie si colaborare, de peste 25 de ani. Folli Follie va dona 10% din vanzarile la nivel international ale Colectiei Heart4Heart, pana la sfarsitul lunii mai, pentru a sustine proiectele Crucii Rosii din Japonia, organizatie care si-a mobilizat toate resursele pentru ajutorarea victimelor acestor dezastre naturale.

Dl. Dimitris Koutsolioutsos, Presedintele FF Grup, a declarat: “Toate gandurile si rugaciunile noastre se indreapta catre toti cei afectati de aceasta tragedie si, in situatii atat de dramatice, subliniem importanta solidaritatii prin oferirea suportului nostru catre toti cei care au nevoie acum, colegii, partenerii si prietenii nostri, precum si toyi cei afectati din Japonia.

Ca presedinte al Folli Follie, companie care activeaza in Japonia de peste 25 de ani, in calitate de presedinte al Camerei de Comery greco-japoneze de peste 10 ani si fiind decorat cu Ordinul “The Rising Sun, Gold Rays with Neck Ribbon” de catre Imparatul Japoniei, ma simt foarte aproape de Tara Soarelui Rasare.

Vom sprijini activ aceasta tara si speram ca initiativa Folli Follie va contribui la eforturile de ajutorare. Le dorim tuturor celor din Japonia curaj si puterea de a iesi din aceasta situatie nefericita.”

Despre FOLLI FOLLIE

Grupul FF este unul dintre cei mai importanti jucatori ce activeaza la nivel internaţional în domeniul modei in mai mult de 28 de tari. Grupul FF concepe, produce si comercializeaza in toata lumea propriile branduri: Folli Follie si Links of London, brand de bijuterii castigator a numeroase premii. De asemenea, Grupul FF opereaza exclusiv in sectorul de “travel retail” din Grecia - prin magazinele Hellenic Duty Free. In acelasi timp, Grupul FF mentine o prezenta de lider în segmentul de retail si en-gros din Grecia si din Balcani. Magazinele de tip “Factory Outlet” si “Attica” sunt canalele proprii majore de distributie din Grecia, iar branduri precum Ermenegildo Zegna, Juicy Couture, Samsonite, Converse si Harley Davidson fac parte din portofoliul local de branduri al grupului.

Cu o structura dinamica si un portofoliu impresionant, Grupul FF “insoteste” clientul prin toate etapele vieţii: de la copilarie pana la maturitate, fiecare se poate asocia cu Grupul Folli Follie si cu unul dintre brandurile din portofoliul sau.

Grupul FF creeaza moda la nivel international si si-a consolidat o prezenta puternica, cu mai mult de 700 de puncte de vanzare, si cu mai mult de 5.900 de angajati in toata lumea.