Paris Fashion Week 2014: Chanel a transformat podiumul intr-un supermarket
- 06.03.14
- 1729
Dupa ce, in urma cu doi ani, a adus eoliene pe catwalk, de data aceasta, Karl Lagerfeld a decis sa-l transforme intr-un supermarket. Si bine a facut! In zori de zi, Karl ne-a luat de brat si ne-a dus la supermarketul Chanel, deschis doar pentru cateva ore.
In urma cu o zi, in cadrul Paris Fashion Week a avut loc prezentarea noi colectii Chanel pentru sezonul toamna/iarna 2014-2015. Ce ne-a atras atentia in mod deosebit a fost ideea geniala a lui Karl Lagerfel de a transforma podiumul intr-un spatiu comercial, intr-un supermarket, unde modele au defilat printre raioanele lui. Impingand cosurile cu cumparaturi, modele au prezentat piesele noii colectii de toamna/iarna 2014-2015, defiland printre raioanele cu fructe&legume, vinuri alese, branzeturi si bricolage. Manusi de cauciuc, lapte, oua, cereale, ketchup, detergent de rufe, gin, suc si alte consumabile necesare traiului zilnic, toate marca Chanel, au decorat catwalkul pe care modele au prezentat jachetele din tweed, fustele si rochiile elegante.
Desigur, stim ca nu este cea mai buna reprezenatare a tinutei de zi cu zi, de mers la supermarket, insa Karl a creat un adevarat spectacol, care merita toate aplauzele noastre. Poate nu suntem genul de femei care merg la supermarket purtand jachete din tweed si perle, dar dimineata trecuta ar fi ideala pentru a ne face cumparaturile de la cel mai fancy supermarket.